Wednesday, January 13, 2010

CoNToH PrODuk InOvaTIF : KEK ???

Salam.... seperti biasa sebelum memulakan kuliah pertama saya mencari dan mengumpul bahan-bahan pengajaran dan kali ini saya nak mendapatkan foto2 produk yang dianggap inovatif agar pelajar dapat ide dengan lebih jelas ! Emm ... alhamdulillah internet memudahkan kerja saya ....yoOOpSS fulamak saya terjumpa sesuatu yang membuatkan saya tak dapat melelapkan mata ...ApALaGi my HoBBy ... cake decoration yang dah lama saya tinggalkan ! Nak TENGOK ??? cantikkk nya tak makanpun tak pe !!!! minat dah timbul balik

Hiasan kek ini sudah dapat menggambarkan pembuatnya seorang yang kreatif dan inovatif



Ini contoh produk 'cupcake' yang telah diubahsuai dengan begitu unik sampaikan suami disebelah tak percaya ...  ! Mana boleh saya ni pakar kek tau !


Yang ni mesti 'chocolate cupcakes ganache' Bestnya tak sabar nak celebrate birthday ada alasan nak tempah kek ....  YooPs bocor rahsia sebenarnya pakar tempah dan makan !